keskiviikko 25. toukokuuta 2016

KESÄN OHJELMA

Kesäloma lähestyy koko ajan ja nyt ajattelin, että voisi olla mahtava hetki kertoa vähän mun kesäloman ohjelmasta.

Kevätjuhla on siis ensiviikon lauantaina (4.6.) ja sen jälkeen koittaa vihdoinkin VAPAUSS!! (Tai vapaus ja vapaus...) Mun kesäloma alkaa kevyesti seurakunnan lastenleirillä, jolla olen siis isosena. Leiri on 1-3 -luokkalaisille ja se on sunnuntaista tiistaihin. Lastenleirin jälkeen ehdin olla pari yötä kotona, mutta sitten odottaakin jo seuraava isoskeikka, eli ripari! Nyt on siis mun ensimmäinen riparikesä ja oon todella innoissani! Oon isosena seikkailuriparilla, mikä siis tarkottaa, että meillä on kolmen yön vaellus viikon aikana.

Ripari kestää sen viikon, mitä yleensäkin ja sen jälkeen pääsen taas vaihteeksi kotiin. Juhannuksena oon todennäköisesti perheen kanssa mökkeilemässä. Kesäkuun viimeisenä päivänä on taas aika leirille, mutta tällä kertaa partion puolesta. Tästäkin oon todella fiiliksissä, koska oon tehnyt jokaselle illalle iltaohjelman, mikä on ihan mahtavaa mun isosuran kannalta!

Tuun partioleiriltä 4.7., ja sitten on taas aikaa olla kotona rauhassa ja kavereiden kanssa. 15. päivä tulee kuitenkin kesän kohokohta, nimittäin Lontoon matka äitin kanssa! Se on mun 15-vuotis syntymäpäivälahja, eikä siinä vielä kaikki. Mennään Lontoossa Harry Potter Studioon, mistä oon unelmoinut AINA. Harry Potter -fanitus tulee heti seuraavana Disneyn kanssa. Disneyynkin liittyenkin toki tapahtuu jotain kesällä. Lontoossa on Disney Store ja se onkin Summer Bucket Listallani.

Lontoon matkan jälkeen toivottavasti ehdin mennä parhaan ystäväni, Annan, kanssa yhden yön telttaretkelle kansallispuistoon. Tarkoituksena on pienehkö vaellus ja yöpyä teltassa. Sitäkään en malta odottaa, sillä olemme molemmat partiolaisia (samassa lippukunnassa), enkä oikeastaan olisi partiossa ilman Annaa.

Mun kesälomasta on siis tulossa ainakin omasta mielestäni ihan mahtava ja kaikki päivät on toivottavasti odotuksen arvoisia. Toivon, että ehdin myös käydä hiekkakuopalla uimassa, sillä sitä parempaa uimapaikkaa ei olekaan! :)

Mitä te aiotte tehdä kesällä?

>JENNA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti