perjantai 13. toukokuuta 2016

SUMMER BUCKET LIST 2016

Hellurei!

Eli siis tiedoksi niille, jotka eivät tiedä, Summer bucket list on lista asioista, mitä haluaisi tehdä kesällä. Ja aina, kun on saanut tietyn jutun tehtyä, se rastitetaan listalta. Lisäksi voi vielä ottaa itselleen jonkun rangaistuksen, esim. joutuu tekemään kymmenen punnerrusta jokaista tekemätöntä asiaa kohden. Tai vaikka ostaa jätskin pikkusiskolleen, jos ei saa kaikkea tehtyä kesäloman aikana. Viime vuonna minulla oli haaste siskoni kanssa Bucket list -haaste, että kumpi saa enemmän kohtia rastitettua. Se haaste kuitenkin päätyi tasapeliin.

Sain tän postausidean, kun juttelin kaverideni kanssa kesän must do -jutuista. Tuli heti älyn väläys, että hei, mähän voisin kirjottaa tästä blogipostauksen! Joten, tässä se nyt on :)

Ihan ensimmäisenä mä suunnittelin vihkoon mitä kaikkea laitan mun listaan.



Sen jälkeen aloin tekemään sitä mun valitsemalle kuvioidulle kartongille.


(Osan kirjaimista jouduin kirjoittamaan ite, koska ei ollut tarpeeksi kirjaimia.)


Sitten lähti asioiden kirjoittaminen. Järjestyksellähän ei tässä kohtaa ole mitään väliä, koska ne voi rastittaa missä järjestyksessä tahansa. Mä tein itelleni 10 kohtaa, koska noi on ehdottomasti ne tärkeimmät.


Sitten se oli valmis! Nyt vaan odottamaan, että loma alkaa :)

Miks mä valitsin just nää kohdat mun Summer Bucket Listaan?

1. Oon siis partiolainen ja mun mielestä metsässä telttaileminen on vaan jotain ihan mahtavaa!
2. Tiedän nyt jo ainakin yhden tai kaksi kirjaa, jotka haluan lukea kesällä, mutta niistä lisää sitten kun olen lukenut. Ainakin yhdestä on blogipostaus tulossa!
3. Päiväkirjan kirjottaminen on kivaa, ja on hauskaa muistella myöhemmin kaikkia hauskoja hetkiä.
4. Mä oon n. 2 vuotta kirjottanut yhtä fantasiatarinaa ja yritän saada siitä novellia. Se on vielä vasta aika alussa, mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa etenee.
5&6. Oon menossa Lontooseen heinäkuussa, ja Harry Potter Studio ja Disney Store on ehdottomasti paikkoja, jossa haluun siellä käydä.
7. Olin viime viikolla toisella mun parhaista kaverista yötä ja tehtiin vadelmamansikkasorbettia. Se oli ihan super hyvää, joten mun on pakko tehdä uudestaan.
8. Oon himoinnut Vansin Mikki Hiiri -kuvioisia tennareita jo päälle vuoden ja nyt, kun tulee kesä ja mun vanhat tennarit alkaa olla liian pienet, on mahtava ajoitus vihdoinkin ostaa ne!
9. Tykkään tehdä movie makerilla kuvavideoita, joten miksikäs kesästä ei kannattaisi tehdä? Lontoosta ja mökkeilystä saa varmasti paljon hyviä kuvia!
10. Kesällä kuuluu olla hauskaa!!'

Miksi juuri tämä rangaistus?

Oon nyt ollut kohta kaksi kuukautta herkkulakossa ja olen todennut, että se ei ole niin vaikeaa, joten miksi ei :)


Nyt tähän postauksen lopussa haluan vielä haastaa kaikki muutkin bloggaajat tekemään oman Summer Bucket Listansa!

Hauskaa kevättä!!
(Ja perjantaita 13.)


>JENNA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti