torstai 31. joulukuuta 2015

FINALLY FIFTEEN

Moikka kaikki!

Tänään 31.12. mulla oli vihdoinkin mun finally fifteen -synttärit. Oon odottanut tätä päivää todella kauan, koska oon luonnollisesti yksi viimeisistä tuplanollista, jotka täyttää vuosia. Mut nyt oon vihdoinkin 15 ja huomenna aukeaa ensimmäinen sivu 365-sivuisesta kirjasta. 

Vuosi 2015 on ollut täynnä menoa. On tullut vastoinkäymisiä ja ollut vaikeita hetkiä, mutta niistä on selvitty kunnialla. Onneksi kuitenkin suurin osa vuodesta on mennyt hymy kasvoilla ja positiivisella meiningillä! 

Oon nyt käynyt puolet peruskoulun viimeisestä vuodesta. Oon löytänyt ihanan ihmisen elämääni. Tutustunut moniinmoniin uusiin ihmisiin. Käynyt riparin ja aloittanut isoskoulutuksen mahtavien tyyppien kanssa. Oon viettänyt aikaa mun perheen kanssa. Järjestänyt ihan mahtavan yökylän mun kavereitten kanssa. Ollut paljon seurakunnan toiminnassa mukana. Alottanut kirjottamaan blogia. Tehnyt paljon kaikkea mistä tykkään. Kuunnellut paljon musiikkia ja osallistunut moniin musiikkiesityksiin (ei pelkästään koulun kautta). Oon nähny paljon uusia elokuvia ja viettänyt paljon aikaa Disneyn seurassa. Kaiken menon lisäksi oon yrittänyt opiskella ahkerasti. Ja löysin vihdoinkin paikan, jossa haluun opiskella peruskoulun jälkeen! 

Kiitos kaikki vuodesta 2015! Tää vuosi on ollu mulle tosi tärkee, toivottavasti 2016 jää yhtä hyvin mieleen <3 Iso kiitos kaikille lukijoille, ootte tärkeitä <3 

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2016!!

>JENNA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti