keskiviikko 23. joulukuuta 2015

ON THE ROAD

Moikka kaikki!

Aattelin nyt tehä tämmösen vähän erilaisen postauksen kun yleensä. Lähettiin tänään mökille joulunviettoon ja eilen, kun ei meinannut löytyä motivaatiota niin keksin, että voisin tehdä tälläisen vaihteeksi.

Huomenna on jouluaatto ja odotan innolla. Mulla ei oo ollut yhtään joulufiilis koko joulukuun aikana, mutta ehkä tää tästä, kunhan ensin päästään perille :D Mutta nyt pitemmittä puheitta mennään tän postauksen oikeeseen aiheeseen...

Pakkausvinkkejä

1. Tee lista kaikesta mitä tarttet mukaan

Mun on AINA kun lähen johonkin, pakko tehä lista asioista, mitä tartten mukaan. Sit voin aina rastittaa sen asian jonka oon jo ottanu esille. Helpottaa huomattavasti kaiken muistamisessa.



2. Kerää kaikki siististi esim. sängylle

Mua auttaa sekin, kun kerään kaikki siististi mun sängylle. Silloin nään, mitä kaikkea siitä puuttuu vielä. 


3. Rullaa vaatteet

Tää auttaa tosi paljon tilan kannalta. Ei välttämättä tarvitse ottaa niin isoa laukkua mukaan, kun vaatteet vievät vähemmän tilaa. Ne mahtuvat hyvin päällekkäin, ja niitä mahtuu enemmän vierekkäin.


4. Ota kaksi laukkua

Ihan sama menetkö lentokoneella, autolla vai junalla, kannattaa aina ottaa kaksi laukkua. Toiseen pakkaat asiat, joita et tarvitse matkan aikana ja toiseen kaiken minkä otat mukaan ajanvietteeksi. Isompaan laukkuun laitat esimerkiksi vaatteet yms., ja pienempään laukkuun laitat esimerkiksi kirjan, tabletin, juomapullon ja lompakon.


Tässä oli mun pakkausvinkit matkoille.Toivottavasti niistä on hyötyä joillekin :)
Hyvää joulua kaikille!

>JENNA

P.S. Ajattelin vielä tehdä jonkinlaisen joulupostauksen jouluaaton jälkeen. Ja uutena vuotena tulee Finally fifteen -postaus :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti