keskiviikko 5. lokakuuta 2016

SYKSYN LEIRIELÄMÄ

Rakastan leireilyä. Tärkeät ihmiset, uudet ystävät, hyvä ruoka, hauska ohjelma... Kaikki on vaan niin täydellistä! Ja ihaninta on se fiilis ku tietää pääsevänsä taas leirille <3

Tää syksy näyttää tosi lupaavalta leirien suhteen... Olin kolme viikkoa sitten seurakunnan viikonloppuleirillä, jolla oli myös Suomeen tulleita turvapaikanhakijanuoria. Sitä seuraavalla viikolla olin uusien isoskoulutuslaisten koulutusleirillä, missä olin "isosten isosena" näyttämässä esimerkkiä.

Nyt seuraava leiri on syyslomaviikonloppuna 21.-23.10., ja se on seurakunnan nuortenleiri. Sielläkin olen itse ihan vain leiriläisenä. Sitten 1.-3.11. on perheleiri, missä olen töissä leirikaverina (=isosena). Näiden seurakunnan leirien lisäksi jossain vaiheessa on tulossa oman partioryhmäni viikonloppuretki, ja lippukunnan perinteinen puolijoukkuetelttaretki marraskuussa. Joulukuussa on isoskoulutuksen päätösleiri ja lippukunnan jouluretki.

Eli siis aivan MAHTAVAA ohjelmaa luvassa, en malta odottaa <3

Voimia ja tsemppiä kaikille muillekin syksyyn,

>JENNA

Lähde:
http://weheartit.com/entry/group/78672320

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti